Назва
навчальної теми
School Life
School Life
Основний та другорядні
навчальні предмети
Англійська мова
Англійська мова
Навчальна тема
Schools in Britain and Ukraine
Schools in Britain and Ukraine
Вік учнів, клас
11-12 років, 7 клас
11-12 років, 7 клас
Стислий опис проекту
Взявши на себе роль вчених кожна мала група учнів обирає тему, що представляє для них інтерес. Учні збирають статистичну інформацію щодо обраної теми протягом певного періоду часу. Використовуючи зібрану інформацію учні складають діаграму, яка висвітлює учнівські інтереси,вчаться бачити об"єкт всебічно,виділяти його істотні ознаки, встановлювати відношення і причинно - наслідкові зв"язки. Результат своїх досліджень учні представляють певній цільовій аудиторії, яка зацікавлена в їх обраній темі.
Взявши на себе роль вчених кожна мала група учнів обирає тему, що представляє для них інтерес. Учні збирають статистичну інформацію щодо обраної теми протягом певного періоду часу. Використовуючи зібрану інформацію учні складають діаграму, яка висвітлює учнівські інтереси,вчаться бачити об"єкт всебічно,виділяти його істотні ознаки, встановлювати відношення і причинно - наслідкові зв"язки. Результат своїх досліджень учні представляють певній цільовій аудиторії, яка зацікавлена в їх обраній темі.
Навчальні
цілі
Проект
спрямований на
сдосягнення
належного рівня сформованості вміння визначати та аналiзувати розвиток пізнавального інтересу до техніки, творчих
здібностей, формування свідомих мотивів і підготовка до свідомого вибору
професії на основі тісного зв’язку навчання в школі з життям.
в Виховання потреби в спостереженні, формуванні ціннісних орієнтирів, особистісного досвіду творчої діяльності учнів.
Удосконалення культури мовлення та навиків зв'язного мовлення, прививання дітям розуміння необхідності навчання в школі та вивчення культури країни - носія англійської мови.
Автоматизації лексичного матеріалу та навчання захищати власну точку зору.
в Виховання потреби в спостереженні, формуванні ціннісних орієнтирів, особистісного досвіду творчої діяльності учнів.
Удосконалення культури мовлення та навиків зв'язного мовлення, прививання дітям розуміння необхідності навчання в школі та вивчення культури країни - носія англійської мови.
Автоматизації лексичного матеріалу та навчання захищати власну точку зору.
-
§ Формування інтелектуального розвитку, творчої активності, підготовки їх до праці та свідомого вибору професії;§ Формування уявлень про інформаційно-комунікаційні засоби;§ Формування вміння користуватися комп’ютером для створення презентацій;§ Формування вмінь самостійно набувати і застосовувати знання, уміння користуватися основними складовими базового і прикладного програмного забезпечення;При створенні презентації, публікації та веб-сторінки продовжувати формувати вміння планувати роботу, стисло подавати результати досліджень, добирати відповідний ілюстративний матеріал, робити висновкиНалежне використання цифрових технологій, інструментів та/або комунікаційних мереж для доступу, управління, інтегрування, оцінювання та створення інформаційних даних для успішного функціонування в суспільстві економіки знань.
Опис
оцінювання
На початку навчального проекту
На початку навчального проекту
- ознайомлення учнів з учительською презентацією, проведення бесід з учнями щодо знань та здібностей учнів, заповнення форм опитування, проводить обговорення питань, які цікавлять учнів стосовно теми, заповнення схем, таблиць.
- обговорення проведених досліджень, обмін знаннями та власними думками за допомогою сервісів, проведення оцінювання робіт колег та самооцінювання, пропонування власних способів вирішення проблемних питань
- захист власних проектів, оцінювання створеної презентації, оцінювання виконання групового завдання, обговорення отриманих результатів та запропонованих ідей
Діяльність
учнів
На першому етапі учні ознайомлюються з темою, заповнюють схему З-Х-Д, обговорюютьпитання, консультуються із учителем. Вчитель мотивує батькам важливість та доцільність методу проектів за допомогою публікації. Учні переглядають джерела Інтернету, друковані матеріали, проводять дослідження в бібліотеках, відбирають необхідний матеріал, узагальнюють його, планують свою роботу, створюють мультимедійну презентацію
На першому етапі учні ознайомлюються з темою, заповнюють схему З-Х-Д, обговорюютьпитання, консультуються із учителем. Вчитель мотивує батькам важливість та доцільність методу проектів за допомогою публікації. Учні переглядають джерела Інтернету, друковані матеріали, проводять дослідження в бібліотеках, відбирають необхідний матеріал, узагальнюють його, планують свою роботу, створюють мультимедійну презентацію
На другому етапі
проекту учні отримують завдання, обговорюють його, працюють з
рекомендованою вчителем літературою та матеріалами Інтернет, відбирають
необхідний матеріал, проводять соціологічні дослідження, узагальнюють
їх, обговорюють власні думки та результати
Учасники проекту
отримують групові завдання для третього етапу проекту, обмірковують їх,
обирають відповідальних за написання кожної статті. Учні працюють у
бібліотеках, використовують Інтернет, підбирають необхідний матеріал,
узагальнюють його. Планують розміщення матеріалу на сторінці
публікацій, підбирають ілюстрації, створюють учнівські публікаціі, презентації за шаблоном.
Відомості
про автора
Ім'я, прізвище
Козаренко Ольга Валеріївна
Козаренко Ольга Валеріївна
Фах, навчальний предмет
фах: учитель англійської мови
навчальний предмет: англійська мова
навчальний предмет: англійська мова
Навчальний заклад
Тальнівський НВК "загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1-гімназія"
Місто\село, район, область
м. Тальне, Черкаська область
Тальнівський НВК "загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1-гімназія"
Місто\село, район, область
м. Тальне, Черкаська область
Контактні дані
Kozarenko1810@gmail.com
Kozarenko1810@gmail.com
Відомості
про тренінг
Дати проведення тренінгу
15.08.-24.08. 2012 р.
Дати проведення тренінгу
15.08.-24.08. 2012 р.
Місце проведення тренінгу
Тальнівський НВК" ЗОШ І-ІІІ ступенів №1-гімназія"
Тальнівський НВК" ЗОШ І-ІІІ ступенів №1-гімназія"
Тренери
Cоколюк Тетяна Юріївна
Cоколюк Тетяна Юріївна
Немає коментарів:
Дописати коментар